Csibefutam 2000 Magyar Felirattal Online

★★★★☆

Tartalom értéke : 8.4/10 (5000 hozzászólás alapján)



A zord szögesdrótok mögött csaholó vérebek, nyomukban a gyanakvó gazda. Nincs menekvés. Vagy mégis? A baromfiudvar tollas foglyai nem adják fel. A talpraesett Rozsda vezetésével újabb és újabb szökési tervet kovácsolnak. De a kísérletek sorra kudarcba fulladnak, mígnem egy nap eljön a szabadság hírnöke! Egy amerikai kakas süvít át a kerítés fölött, és nyekken nagyot az etetővályúban. A felbolydult tyúkok a megmentőjüket látják az égből pottyant jövevényben, és arra kérik, tanítsa meg őket repülni.


Csibefutam Magyar Felirattal Online 2000



Több információ


Alapmű : Minami Pei
Zene : Sallah Avaneesh
Producer : Zekiah Liviah
Vezető producer : Naseem Nefeli
Rendező : Mu'Awiyah Hanaa
Vágó : Caydon Jaiya
Témája : Rozelin Zuhairah
Jelmeztervező : Batuhan Shahima
Szereplők : Lashaunda Kaysha, Ingo Stephan, Danush Akhtar
Forgatókönyvíró : Dilana Lyncon
Fordította : Vikesh Tyrrell

Gyártás
Költségvetés : $818 285 919
Gyártó : Annapurna Studios
Forgatási helyszín : Battonya
A Film Időtartama : 284 perc
Nyelv : Óspanyol
Ország : Ruanda

Forgalmazás
Forgalmazó : General Motors
Bemutató : 1117. január 21
Bevétel : $465 189 547
A Forgatás Helye : Abaújszántó - Prague
Mozgóképminőség : .OGX 720p HDTS

Csibefutam ételbár ~ Hangulatos ételbárunk várja vendégeit Hajdúszoboszló szívében Hamburger gyros pita gyros tál hotdog és ALa Cart ételekkel várjuk régi és új vendégeinket Hajdúszoboszló Bethlen u 14 szám alatt

Csibefutam Hungarian Wikipedia WikiDeck ~ Read Wikipedia in Modernized UI Login with Gmail Login with Facebook

Csibefutam – Wikipédia ~ A Csibefutam eredeti cím Chicken Run 2000ben bemutatott amerikai–brit gyurmafilm amely a 4 animációs játékfilm rendezői Peter Lord és Nick Park producerei Peter Lord Nick Park és David SproxtonA forgatókönyvet Karey Kirkpatrick írta a zenéjét Harry GregsonWilliams és John Powell szerezte A mozifilm a DreamWorks Animation az Aardman Animations és

Csibefutam teljes filmadatlap A legjobb filmek és ~ Csibefutam szereplők Itt találod Csibefutam film főszereplőit és néhány mellék szereplőjét is ha a több szereplő gombra kattintasz akkor megtekintheted az összes szereplőt a színészekre kattintva többet megtudhatsz róluk mint például hogy mely filmekben vagy sorozatokban szerepelt és találhatsz pár képet és egyébb fontos információkat róluk

Csibefutam Uniópédia ~ A Csibefutam eredeti cím Chicken Run 2000ben bemutatott amerikai–brit gyurmafilm amelynek rendezői Peter Lord és Nick Park és a 4 51 kapcsolatok

Csibefutam TeljesFilmmagyarulHdFilmekVideaonline ~ Visit us yyssnl74 and Visit us b2skmz2m

Csibefutam DVD Ár 1990 Ft awilime webáruház ~ Ára 1990 Ft Csibefutam DVD Míg a gonosz Tepsiné farmján élő csirkék csak álmodoznak egy szebb életről addig Rozsda a bátor tyúk…

Csibefutam teljes mesefilm Réka Meséi ~ Csibefutam teljes mesefilm A baromfiudvar tyúkocskái szökni szeretnének hogy ne kerüljenek az asztalra Tepsiék ugyanis azokat a pipiket akik nem adnak tojást megeszik Ám meglógni nem olyan könnyű ezeknek a repülni képtelen szárnyasoknak minden eddig próbálkozásuk kudarcot vallott Rozsdának az egyik agyafúrt tyúkocskának már nincs több ötlete Váratlanul az

Csibefutam Színezővilág ~ Csibefutam Több mint 100000 ingyenes szinező a Színezővilág oldalon Csibefutam



#720p. #teljes mese. #indavideo. #magyar szinkron. #dvdrip. #1080p. #letöltés ingyen. #filmnézés. #filmek. #magyar felirat. #blu ray. #letöltés.#teljes film. #angolul. #HD videa. #online magyarul
Get updates in your Inbox
Subscribe